Vragen en antwoorden
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?
Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar een Beheerder kan eenvoudig in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?
Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?