Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?
-
My activation code isn't working, what should I do now?
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Is het mogelijk om een bestaand middel om te zetten naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?