Vragen en antwoorden
- 
      
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link. 
- 
      
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren. 
- 
      
How do I retrieve my username?
- 
      
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs. 
- 
      
Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen 
- 
      
Uw abonnement wijzigenAls u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn. 
- 
      
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule. 
- 
      
Wat is een Beheermodule?De Beheermodule van Z login geeft overzicht over alle eHerkenningsmiddelen die namens een bedrijf zijn aangeschaft en biedt de mogelijkheid om eHerkenning met bijbehorende machtigingen eenvoudig te beheren. 
- 
      
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?Het wijzigen van de rol van een Gebruiker naar een Beheerder kan eenvoudig in de beheermodule op Mijn Z login. 
- 
      
Waar vind ik de handleiding van de Beheermodule?De laatste versie van de handleiding van de Beheermodule kunt u hier terugvinden.