Vragen en antwoorden
- 
      
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 
- 
      
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO. 
- 
      
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
- 
      
Hoe kies ik de juiste machtigingen?Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen. 
- 
      
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen. 
- 
      
Hoe kan ik een machtiging verlengen?De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login. 
- 
      
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen. 
- 
      
I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?
- 
      
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren. 
- 
      
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.