Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    972396%
  • What should I do if I forgot my password

    97299%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    955196%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    942498%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93898%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92599%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    899897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    885096%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86899%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    83199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    74499%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    73899%
  • Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?

    Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.

    728498%
  • Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?

    Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen

    714697%
  • Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?

    Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.

    713696%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    701299%
  • Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?

    De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.

    69898%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    69599%
  • Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?

    U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.

    681897%
  • How do I retrieve my username?

    68099%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    972396%
  • What should I do if I forgot my password

    97299%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    942498%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93898%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92599%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    924796%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    899897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    885096%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86899%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    83199%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    972396%
  • What should I do if I forgot my password

    97299%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    955196%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    942498%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93898%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92599%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    924796%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    899897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    885096%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    972396%
  • What should I do if I forgot my password

    97299%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    955196%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    942498%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93898%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92599%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    924796%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    899897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    885096%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    972396%
  • What should I do if I forgot my password

    97299%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    955196%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    942498%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93898%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92599%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    924796%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    899897%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    885096%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86899%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login