Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971896%
  • What should I do if I forgot my password

    97099%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    952796%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    940298%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93398%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    923296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    896997%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884496%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86699%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971896%
  • What should I do if I forgot my password

    97099%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    940298%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93398%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    923296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    896997%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884496%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86699%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    82799%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971896%
  • What should I do if I forgot my password

    97099%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    952796%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    940298%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93398%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    923296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    896997%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884496%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86699%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    119998%
  • Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?

    De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de beheermodule op Mijn Z login.

    1198097%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen namens een kerkgenootschap?

    Alle informatie die u nodig heeft om eHerkenning aan te vragen namens een kerkgenootschap vindt u hier.

    1197499%
  • Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?

    118198%
  • Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?

    1171696%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn Z login. 

    1159796%
  • Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?

    Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..

    1159594%
  • Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?

    Als u via onze spoedprocedure uw aanvraag voor 14:00 op een werkdag upload, dan kunt u de volgende werkdag al een actief eHerkenningsmiddel in bezit hebben

    1127398%
  • Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?

    Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:

    1117390%
  • How can I activate my eHerkenning token?

    109899%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971896%
  • What should I do if I forgot my password

    97099%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    952796%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    940298%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93398%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    923296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    896997%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884496%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86699%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    971896%
  • What should I do if I forgot my password

    97099%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    952796%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    940298%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    93398%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    923296%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    92099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    896997%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    884496%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    86699%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Pagina 20
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login