Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    983196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    962596%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94199%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    933597%
  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9296%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    89999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    894596%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    863100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    85599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    85399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    983196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    962596%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94199%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    933597%
  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9296%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    89999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    894596%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    863100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    85599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    85399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    983196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    962596%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94199%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    933597%
  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9296%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    89999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    894596%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    863100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    85599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    85399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?

    Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.

    139197%
  • I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?

    137399%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    136798%
  • Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?

    In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.

    134399%
  • Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?

    De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de beheermodule op Mijn Z login.

    1330797%
  • Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?

    131998%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    129899%
  • Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?

    Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..

    1277494%
  • Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?

    Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.

    1270594%
  • Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?

    1219496%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    983196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    962596%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94199%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    933597%
  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9296%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    89999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    894596%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    863100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    85599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    85399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    983196%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    962596%
  • My activation code isn't working, what should I do now?

    94199%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    933597%
  • Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?

    U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.

    9296%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    89999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    894596%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    863100%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    85599%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    85399%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Pagina 19
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login