Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    980097%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    980097%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    980097%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    980097%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik een bedrijf toevoegen aan bestaande facturatie-afspraken?

    De Beheerder ervoor kiezen om de facturering van het nieuwe bedrijf aan te sluiten op bestaande facturatie-afspraken of specifieke betaalvoorwaarden die gelden voor een ander bedrijf waarmee hij al is gekoppeld. 

    9100%
  • Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?

    Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 

    89299%
  • What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?

    86299%
  • Hoe kies ik de juiste machtigingen?

    Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.

    86096%
  • Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?

    Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:

    855396%
  • Kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.

    839499%
  • Hoe kan ik een machtiging verlengen?

    De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.

    826897%
  • Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?

    Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.

    802097%
  • Wat is een machtigingenset?

    Een machtigingenset zijn alle machtigingen die een Gebruiker heeft.

    8100%
  • I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?

    79599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    994896%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    980097%
  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    97697%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    97099%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    95499%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    94799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    940100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    92899%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    90899%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    906696%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Pagina 18
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login