Vragen en antwoorden
-
Wat zijn mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
Een beheerder kan dit in de Beheermodule doen. De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van Z login.
-
Waarom kan ik niet meer inloggen met eHerkenning niveau 1?
Dit komt omdat eHerkenning niveau 1 niet meer voldoet aan de gewenste veiligheidseisen die de overheid als voorwaarde stelt om in te kunnen loggen bij verschillende overheidsdiensten.
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Kan ik korting krijgen?
Leden van bepaalde brancheverenigingen kunnen bij ons met korting eHerkenning aanvragen.