Vragen en antwoorden
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?
Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?
U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?
Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.
-
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.