Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    99797%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    995496%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    99099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    982197%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    96099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    95799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    947100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    93699%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    92999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    907596%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    99797%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    995496%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    99099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    982197%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    96099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    95799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    947100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    93699%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    92999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    907596%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    99797%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    995496%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    99099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    982197%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    96099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    95799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    947100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    93699%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    92999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    907596%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Waar moet ik aan denken bij het uitgeven van een algemene bevoegdheid?

    Denk goed na over het uitreiken van een algemene bevoegdheid. Lees hier meer.

    1514100%
  • Hoe ontvang ik een nieuwe activeringsmail?

    Is de link in de activeringsmail verlopen? Een nieuwe activeringsmail kan simpel door de Beheerder worden verstuurd.

    1510797%
  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

    Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    1509193%
  • Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?

    148698%
  • Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?

    Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.

    1470097%
  • Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?

    De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de beheermodule op Mijn Z login.

    1458597%
  • Waar kan ik een betaalbewijs indienen?

    Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.

    145599%
  • Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?

    In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.

    143999%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    137699%
  • How can I activate my eHerkenning token?

    137399%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    99797%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    995496%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    99099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    982197%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    96099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    95799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    947100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    93699%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    92999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    907596%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?

    Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.

    99797%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    995496%
  • Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?

    99099%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    982197%
  • Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?

    96099%
  • I'm not receiving a text message, how can I resolve this?

    95799%
  • My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?

    947100%
  • My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?

    93699%
  • Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?

    92999%
  • Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?

    Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.

    907596%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Pagina 15
  • Pagina 16
  • Pagina 17
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login