Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik niet meer inloggen met eHerkenning niveau 1?
Dit komt omdat eHerkenning niveau 1 niet meer voldoet aan de gewenste veiligheidseisen die de overheid als voorwaarde stelt om in te kunnen loggen bij verschillende overheidsdiensten.
-
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Kan Z login akkoord gaan met een verwerkingsovereenkomst van een klant?
Nee, de verwerking van persoonsgegevens wordt gedaan onder de voorwaarden van eHerkenning. Meer informatie vindt u op de website van het afsprakenstelsel.
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Als u via onze spoedprocedure uw aanvraag voor 14:00 op een werkdag upload, dan kunt u de volgende werkdag al een actief eHerkenningsmiddel in bezit hebben
-
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
-
Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Waar kan ik het formulier wijzigen uitgifte adres vinden?
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.