Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik eHerkenning voor meerdere bedrijven aanvragen?
Dit kan via Mijn Z login. Voor een meer complexe organisatiestructuur bieden we een aparte oplossing, de Enterprise Solution.
-
Hoe kan ik een UBO verklaring opvragen?
U heeft geen UBO verklaring nodig voor de aanvraag van eHerkenning.
-
Kan de aangevraagde ketenmachtiging nog verwerkt worden nadat deze automatisch is opgeschoond?
Als u een ketenmachtiging hebt aangevraagd waar vervolgens 3 maanden geen actie op wordt ondernomen door uw relatie, dan wordt deze automatisch opgeschoond in de Beheermodule. De verzonden aanvraag is dan ook niet meer geldig en zal door ons niet meer verwerkt worden als deze alsnog wordt ingestuurd door uw relatie. De aanvraag zal overigens 3 maanden langer geldig blijven als u de uitnodiging opnieuw verstuurd.
-
Kan Z login akkoord gaan met een verwerkingsovereenkomst van een klant?
Nee, de verwerking van persoonsgegevens wordt gedaan onder de voorwaarden van eHerkenning. Meer informatie vindt u op de website van het afsprakenstelsel.
-
Wat kan ik als beheerder wijzigen in de beheermodule op Mijn Z login?
Als beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login gegevens beheren. Lees hier wat u allemaal kunt wijzigen.
-
Wat zijn mijn browsergegevens?
Uw browsergegevens kunt u vinden door te klikken op deze link.
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.
-
Hoe wijzig ik een telefoonnummer of e-mailadres?
Een beheerder kan dit in de Beheermodule doen. De instructies voor het wijzigen van een telefoonnummer of e-mailadres vindt u hier in de handleiding onder het kopje ‘Wijzigen gegevens van een gebruiker’.
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van Z login.
-
Waarom kan ik niet meer inloggen met eHerkenning niveau 1?
Dit komt omdat eHerkenning niveau 1 niet meer voldoet aan de gewenste veiligheidseisen die de overheid als voorwaarde stelt om in te kunnen loggen bij verschillende overheidsdiensten.