Vragen en antwoorden
-
What should I do if I forgot my password
-
Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?
U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.
-
Wat is een OTP device?
OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.
-
Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?
Inloggen op de Beheermodule kan via de website.
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.
-
Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?
U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.
-
Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?
Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.