Z login Support
help center naar zlogin.nl
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    99799%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    967696%
  • What should I do if I forgot my password

    96099%
  • Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.

    94100%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    936896%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    923998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    911996%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    90798%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    885197%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?

    122999%
  • Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?

    121399%
  • Kan ik eHerkenning aanvragen namens een kerkgenootschap?

    Alle informatie die u nodig heeft om eHerkenning aan te vragen namens een kerkgenootschap vindt u hier.

    1192999%
  • Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?

    Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.

    1184594%
  • Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?

    1155096%
  • Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?

    Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn Z login. 

    1149596%
  • Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?

    Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..

    1149394%
  • Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?

    De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.

    114198%
  • Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?

    112998%
  • Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?

    De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de beheermodule op Mijn Z login.

    1126197%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    99799%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    967696%
  • What should I do if I forgot my password

    96099%
  • Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.

    94100%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    936896%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    923998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    911996%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    90798%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    885197%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    99799%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    967696%
  • What should I do if I forgot my password

    96099%
  • Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.

    94100%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    936896%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    923998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    911996%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    90798%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    885197%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    99799%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    967696%
  • What should I do if I forgot my password

    96099%
  • Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.

    94100%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    936896%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    923998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    911996%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    90798%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    885197%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    88599%
Toon meer
  • Support





Vragen en antwoorden

  • Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen

    99799%
  • Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?

    U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen.

    967696%
  • What should I do if I forgot my password

    96099%
  • Wat moet ik aanleveren om mijn EH4 certificaat te koppelen?

    Ontdek welke stappen nodig zijn om uw nieuwe certificaat te koppelen aan uw eHerkenningsmiddel niveau 4 (EH4). Eenvoudig geregeld.

    94100%
  • Wat is een OTP device?

    OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.

    936896%
  • Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?

    Inloggen op de Beheermodule kan via de website.

    923998%
  • Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?

    Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.

    911996%
  • Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?

    Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.

    90798%
  • Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?

    De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.

    885197%
  • Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?

    88599%
Toon meer
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 10
  • Pagina 11
  • Pagina 12
  • Pagina 13
  • Pagina 14
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 25
  • Ga naar Volgende pagina »
  • Aanvragen & activeren
  • Inloggen
  • Wijzigingen
  • Tarieven en facturatie
  • Beheermodule
  • Frequently Asked Questions
  • Overige vragen
  • Contact
  • Privacy & cookies
  • Voorwaarden
  • Storing & onderhoud
Footer Logo

© 2025 Z login