Vragen en antwoorden
-
Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen.
-
Waarom lukt het inloggen bij de Belastingdienst niet?
Lukt het niet om in te loggen bij de Belastingdienst? Probeer dan het volgende:
-
Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken
Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.
-
What should I do if I forgot my password
-
Kan ik eHerkenning aanvragen namens een kerkgenootschap?
Alle informatie die u nodig heeft om eHerkenning aan te vragen namens een kerkgenootschap vindt u hier.
-
Standaard “Afzenderinstellingen” instellen voor Ketenmachtiging uitnodigingen