Vragen en antwoorden
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?
De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid downloaden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Wat is Banqup?
Banqup is dé digitale link tussen ondernemers en uw boekhouding en een overzichtelijke plek om uw facturen te verzamelen en in te zien. Als extra service voor onze klanten bieden wij u een account aan bij Banqup.
-
Ik wil mijn eHerkenning opzeggen omdat mijn bedrijf failliet is.
Opzeggen van een bedrijf kunt u eenvoudig en snel doen in de Beheermodule.
-
Wie bepaalt het betrouwbaarheidsniveau dat ik nodig heb?
Het betrouwbaarheidsniveau wordt bepaald door de dienstverlener. Deze heeft daarbij rekening te houden met de afspraken die er zijn gemaakt rondom de privacy van gegevens.
-
Kan ik het abonnement ook laten incasseren in plaats van over te boeken?
Dit kan gedaan worden in Mijn Z Login, of via een SEPA machtiging.
-
Nieuwe activatielink versturen via Mijn Z login
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
We bewaren geen kopieën van identiteitsbewijzen.
-
Waar kan ik me inschrijven voor een webinar?
Ons aanbod van webinars kunt u hier vinden.