Vragen en antwoorden
-
Hoe trek ik mijn afgegeven ketenmachtiging in?
Wilt u een ketenmachtiging intrekken die u zelf vanuit uw Beheermodule hebt afgegeven? Dan kunt u deze zelf intrekken in de Beheermodule.
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
-
Kan ik het abonnement ook laten incasseren in plaats van over te boeken?
Dit kan gedaan worden in de Beheermodule, of via een SEPA machtiging.
-
Wat kost het om nieuwe diensten aan mijn actieve ketenmachtiging toe te voegen?
De wijzigingskosten van een actieve ketenmachtiging kunt u onderin deze pagina vinden.
-
Waar kan ik me inschrijven voor een webinar?
Ons aanbod van webinars kunt u hier vinden.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Wanneer een organisatie zijn intermediair (tussenpersoon) wilt machtigen om namens de organisatie werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de organisatie een ketenmachtiging afgeven. Kijk hier voor meer informatie.
-
Hoe kan ik voor een fiscale eenheid inloggen bij de Belastingdienst?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een van de ondernemingen eHerkenning nodig.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
Kopie ID’s bewaren wij niet. Wij staan -net als alle leveranciers van eHerkenning- onder toezicht van Agentschap Telecom en zijn gebonden aan de AVG wetgeving. Wij hebben maximaal 4 weken tijd om controles uit te voeren aan de hand van het kopie ID. Na deze controles vernietigen wij het kopie ID.
-
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt de adresgegevens van uw organisatie aanpassen met dit formulier.
-
Hoe wordt de veiligheid van persoonsgegevens gegarandeerd?
Wij moeten aan alle wet- en regelgeving omtrent de veiligheid van persoonsgegevens voldoen. We staan hiervoor permanent onder toezicht van Agentschap Telecom. Tevens zijn we ISO 27001 (informatiebeveiliging) gecertificeerd.