Vragen en antwoorden
- 
      
Waar kan ik mijn activatiecode invoeren die in de brief staat?U kunt uw activatiecode invoeren op onze website. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u per brief hebt ontvangen. 
- 
      
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10. 
- 
      
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen. 
- 
      
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
- 
      
Waar kan ik het fiscaal nummer van mijn organisatie vinden?
- 
      
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over. 
- 
      
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
- 
      
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?
- 
      
Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden. 
- 
      
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?