Vragen en antwoorden
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in Mijn Z login.
-
Wat kost eHerkenning?
Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en de contractsduur. Op deze pagina vindt u de actuele tarieven.
-
Opgelet: valse eHerkenning e-mails in omloop
Op dit moment is een phishingmail in omloop waarin wordt gesteld dat eHerkenning niveau 4 verplicht is om in te loggen bij dienstverleners.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Op onze website ziet u meteen welk betrouwbaarheidsniveau u voor een bepaalde dienstverlener nodig heeft.
-
Hoe kan ik mijn eHerkenning activeren?
U kunt uw eHerkenning activeren door op de link te klikken in de email die u heeft ontvangen of de code in te vullen uit de brief die u heeft ontvangen
-
Kan ik mijn eHerkenning aanvraag nog annuleren?
Uw aanvraag kan geannuleerd worden als het nog niet is verwerkt door onze administratie.
-
Mijn nieuwe wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Waaraan moet dit voldoen?
Het wachtwoord dient aan de volgende eisen te voldoen.
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.
-
Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik mijn vestigingsnummer moet verwijderen?
Als u een vestigingsnummer hebt opgegeven bij het aanvragen van eHerkenning, dan kan dat problemen opleveren bij het inloggen bij het UWV en de Belastingdienst.
-
Hoe geef ik een automatische incasso af of wijzig ik het rekeningnummer?
Het afgeven van een automatische incasso, of het wijzigen van het rekeningnummer kan in Mijn Z login. Heeft u hier geen toegang toe? Dan kan het via deze SEPA machtiging.