Vragen en antwoorden
-
Waarom worden er extra kosten gerekend voor eHerkenning zonder KVK-nummer?
-
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
-
Hoe regel ik voor meerdere gebruikers tegelijk wijzigingen of aanvragen?
Dat kan op deze pagina.
-
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?
Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.
-
Waar vind ik de handleiding van de Beheermodule?
De laatste versie van de handleiding van de Beheermodule kunt u hier terugvinden.
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.
-
My activation code isn't working, what should I do now?