Vragen en antwoorden
-
What should I do if I forgot my password
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?
Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen
-
Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?
Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen:
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?
Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
Om de machtiging te verlengen logt u in op de Beheermodule.
-
Hoe wijzig ik de rol van een Gebruiker naar Beheerder?
Het wijzigen van de rol van een gebruiker naar de rol van beheerder kan heel eenvoudig in de Beheermodule.
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?