Vragen en antwoorden
-
Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?
Inloggen op de Beheermodule kan via de website.
-
Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?
Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan via de Beheermodule een extra bedrijf toevoegen. Ga hiervoor naar de Instellingen (het tandwiel rechtsboven in het scherm), kies daarna voor Organisaties en klik op de knop + Voeg toe.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.
-
How can I activate my eHerkenning token?
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.