Vragen en antwoorden
-
I'm not receiving a text message, how can I resolve this?
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan in de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.
-
My organization only has a tax identification number, can I apply for eHerkenning?
-
Ik heb alleen een fiscaal nummer, kan ik eHerkenning aanvragen?
-
My new password is not being accepted. What are the requirements for it to be accepted?
-
Hoe kan ik een bedrijf toevoegen aan bestaande facturatie-afspraken?
De Beheerder ervoor kiezen om de facturering van het nieuwe bedrijf aan te sluiten op bestaande facturatie-afspraken of specifieke betaalvoorwaarden die gelden voor een ander bedrijf waarmee hij al is gekoppeld.
-
Hoe kies ik de juiste machtigingen?
Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen.
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?
Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.
-
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?
Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar.