Vragen en antwoorden
-
Hoe wijzig ik de machtiging van een Gebruiker naar een Beheerder, en andersom?
Het wijzigen van de machtiging van een Gebruiker naar een Beheerder etc. kan eenvoudig in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Is er momenteel een storing?
Actuele storingen kunt u vinden op onze storingspagina.
-
Waar zijn instructies voor het aanvragen van ketenmachtigingen?
Instructies voor een intermediair om ketenmachtigingen aan te vragen bij uw relaties kunt u hier vinden.
-
Hoe regel ik voor meerdere gebruikers tegelijk wijzigingen of aanvragen?
Dat kan op deze pagina.
-
Hoe vraag ik eHerkenning aan?
Heeft u eHerkenning nodig voor uw organisatie met KVK-nummer, dan kunt u eHerkenning op verschillende niveaus aanvragen
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer.
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig?
Op onze website ziet u meteen welk betrouwbaarheidsniveau u voor een bepaalde dienstverlener nodig heeft.
-
Kan ik mijn eHerkenning overzetten naar een ander KvK-nummer?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw eHerkenning over te zetten naar een ander KvK-nummer. Hier leest u wat u kunt doen.
-
Hoe kan ik eHerkenning voor een bedrijf beëindigen?
In de beheermodule op Mijn Z login kan een Beheerder het bedrijf beëindigen door alle gebruikers op te zeggen. Als Beheerder is het belangrijk dat u uw eigen eHerkenningsmiddel pas als laatste opzegt.
-
Is het mogelijk om een bestaand middel om te zetten naar een nieuwe gebruiker?
Het omzetten van een bestaand eHerkenningsmiddel naar een nieuwe gebruiker is helaas niet mogelijk. Hier leest u wat u kunt doen.