Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Beheerdersmachtiging onjuist, verlopen of ingetrokken
Wijzigen van machtigingen in de beheermodule Mijn Z login
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?
Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?
Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?
U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.
-
Wat is een Beheermodule?
De Beheermodule van Z login geeft overzicht over alle eHerkenningsmiddelen die namens een bedrijf zijn aangeschaft en biedt de mogelijkheid om eHerkenning met bijbehorende machtigingen eenvoudig te beheren.