Vragen en antwoorden
- 
      
Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden. 
- 
      
Is de aanvraagprocedure ook in het Engels beschikbaar?Nee, de aanvraagprocedure voor eHerkenning is alleen in het Nederlands beschikbaar. 
- 
      
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO. 
- 
      
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
- 
      
Hoe kies ik de juiste machtigingen?Wanneer u wilt inloggen bij een dienstverlener stelt de Beheerder de gewenste machtiging in. Hierbij kan gekozen worden uit 3 verschillende type machtigingen. 
- 
      
Het inloggen met mijn OTP werkt niet, wat moet ik nu doen?Wanneer uw OTP niet werkt, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen: 
- 
      
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen. 
- 
      
Hoe kan ik een machtiging verlengen?De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login. 
- 
      
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen. 
- 
      
I am not registered at the Dutch chamber of commerce, but I need eHerkenning. How can I apply?