Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer?
De Beheerder kan via de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen op basis van een fiscaal nummer.
-
Kan ik het abonnement ook laten incasseren in plaats van over te boeken?
Dit kan gedaan worden in Mijn Z Login, of via een SEPA machtiging.
-
Hoelang is de bewaartermijn van mijn kopie ID?
We bewaren geen kopieën van identiteitsbewijzen.
-
Waar kan ik me inschrijven voor een webinar?
Ons aanbod van webinars kunt u hier vinden.
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Hoe verleng ik mijn ketenmachtiging?
Wanneer een intermediair de ketenmachtiging wilt verlengen om werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de intermediair dit doen in de beheermodule. Kijk hier voor meer informatie.
-
Ik heb een ketenmachtiging aangevraagd maar kan deze niet terugvinden. Waar is die gebleven?
Deze aanvragen worden automatisch na 3 maanden verwijderd.
-
Hoelang duurt het voordat mijn aanvraag is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw aanvraag is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Uw abonnement wijzigen
Als u uw abonnement wilt wijzigen, zijn hier verschillende opties voor. Hier leest u welke dat zijn.