Vragen en antwoorden
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
-
Hoelang duurt het voordat mijn wijziging is verwerkt?
Op dit moment is de verwerkingstijd enkele werkdagen. Zodra uw wijziging is verwerkt krijgt u van ons bericht.
-
Wat is een ketenmachtiging?
Wanneer een organisatie zijn intermediair (tussenpersoon) wilt machtigen om namens de organisatie werkzaamheden uit te voeren voor bijvoorbeeld de Belastingdienst of het UWV, dan kan de organisatie een ketenmachtiging afgeven. Kijk hier voor meer informatie.
-
Waar kan ik het ondertekenblad gezamenlijke bevoegdheid downloaden?
Het ondertekenblad kunt u hier downloaden.
-
Nieuwe activatielink versturen via Mijn Z login
-
Welk betrouwbaarheidsniveau heb ik nodig om in te loggen bij de Belastingdienst?
Om in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk, bijvoorbeeld voor de aangifte omzetbelasting, heeft u eHerkenning niveau 3 nodig. Maar het kan ook met het goedkopere, maar beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst.
-
Kan ik het postadres op de factuur wijzigen?
-
Mag ik mijn persoonsgebonden inlogmiddel delen?
-
Waarom kan ik geen compensatie aanvragen voor reguliere eHerkenning niveau 3?
Met een regulier eHerkenningsmiddel kunt u bij meerdere dienstverleners inloggen waaronder bijvoorbeeld het UWV of de Douane.
-
Wat is Banqup?
Banqup is dé digitale link tussen ondernemers en uw boekhouding en een overzichtelijke plek om uw facturen te verzamelen en in te zien. Als extra service voor onze klanten bieden wij u een account aan bij Banqup.