Vragen en antwoorden
-
Hoe kan ik een machtiging verlengen?
De beheerder kan uw machtiging(en) opnieuw activeren in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Heeft u een bericht van AMP gehad dat uw identificatie is afgerond, maar kunt u nog steeds niet inloggen?
De verwerking van de identificatie kan drie dagen duren.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.
-
Hoe activeer ik mijn vervangende OTP device?
Heeft u een nieuw OTP device ontvangen en wilt u deze activeren? Dat kan via deze link.
-
Waar moet mijn kopie identiteitsbewijs aan voldoen?
Kijk hier voor meer informatie over het correct en veilig aanleveren van een kopie identiteitsbewijs.
-
Wat moet ik doen als mijn eHerkenning is geblokkeerd?
Als uw eHerkenning is geblokkeerd omdat u te vaak een foutief wachtwoord hebt ingevuld, dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen
-
Kan ik mijn eHerkenning niveau 3 omzetten naar eHerkenning 3 Belastingdienst?
U kunt eHerkenning niveau 3 omzetten naar het beperkte EH3 Belastingdienst in de Beheermodule.
-
Waarom ontvang ik een notificatie over een nieuw bericht, maar zie ik geen bericht in de berichtenbox?
U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen.
-
Wat is een Beheermodule?
De Beheermodule van Z login geeft overzicht over alle eHerkenningsmiddelen die namens een bedrijf zijn aangeschaft en biedt de mogelijkheid om eHerkenning met bijbehorende machtigingen eenvoudig te beheren.
-
Hoe wijzig ik de machtiging van een Gebruiker naar een Beheerder, en andersom?
Het wijzigen van de machtiging van een Gebruiker naar een Beheerder etc. kan eenvoudig in de beheermodule op Mijn Z login.