Vragen en antwoorden
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Wat is een OTP device?
OTP staat voor ‘One Time Password’. Dit is een klein apparaatje waarmee u een wachtwoord kunt genereren waarmee u veilig kunt inloggen.
-
Waar kan ik inloggen op de Beheermodule?
Inloggen op de Beheermodule kan via de website.
-
Wat is het telefoonnummer van de Customer Service?
Wij zijn van 09:00 tot 16:30 uur op werkdagen bereikbaar op 085 023 93 10.
-
Hoe kan ik extra bedrijven toevoegen?
De Beheerder kan via de beheermodule op Mijn Z login een extra bedrijf toevoegen.
-
Waarom moet ik bij een "upgrade" het hele bedrag betalen?
Als u een eHerkenning met een hoger betrouwbaarheidsniveau aanvraagt dan is dat een geheel ander product met andere voorwaarden.
-
What should I do if I forgot my password
-
Mijn aanvraag van een extra organisatie is uit Mijn Z login verdwenen, wat nu?
Na 3 maanden wordt het contract verwijderd. U kunt de organisatie nogmaals toevoegen en het contact opsturen.
-
Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Waarschijnlijk is uw brief met activatiecode verlopen.