Vragen en antwoorden
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?
De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Waarom kan ik niet meer bij het RVO inloggen?
Als u niet meer bij het RVO kunt inloggen dan kan dat komen omdat uw machtigingen zijn verlopen.
-
Kan ik eHerkenning aanvragen namens een kerkgenootschap?
Alle informatie die u nodig heeft om eHerkenning aan te vragen namens een kerkgenootschap vindt u hier.
-
Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?
-
Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..
-
Ik wil mijn eHerkenning activeren, maar ontvang geen e-mail of SMS. Hoe los ik dit op?
-
Ik wil eHerkenning voor een nieuwe gebruiker, hoe doe ik dat?
Als uw bedrijf al eHerkenning heeft dan kunt u eHerkenning voor nieuwe gebruikers aanvragen in Mijn Z login.
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Als u via onze spoedprocedure uw aanvraag voor 14:00 op een werkdag upload, dan kunt u de volgende werkdag al een actief eHerkenningsmiddel in bezit hebben