Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Ik ontvang geen SMS, hoe kan ik dit oplossen?
Controleer eerst of het juiste telefoonnummer aan uw eHerkenning is gekoppeld.
-
Waar kan ik een betaalbewijs indienen?
Heeft u van ons een verzoek ontvangen voor het aanleveren van een betaalbewijs? Uw bewijs van betaling kunt u hier indienen.
-
Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
Wat heb ik nodig om bij DUO in te loggen?
In de loop van 2022 heeft u eHerkenning niveau 3 nodig om in te loggen bij DUO. Lees hier meer.
-
I want to activate my eHerkenning token, but I'm not receiving an email or text message. How do I solve this?
-
Ik heb een aanvraag gedaan, waar download ik mijn contract?
Nadat u een aanvraag via de website hebt gedaan ontvangt u een mail met daarin een link. Of download het contract in de overzichtspagina van Organisaties.
-
Ik heb een e-mail ontvangen over ontkoppelen, wat moet ik doen?
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe zeg ik mijn eHerkenning op?
De Beheerder kan eenvoudig een Gebruiker opzeggen in de beheermodule op Mijn Z login.