Vragen en antwoorden
-
Waarom kan ik niet meer inloggen met eHerkenning niveau 1?
Dit komt omdat eHerkenning niveau 1 niet meer voldoet aan de gewenste veiligheidseisen die de overheid als voorwaarde stelt om in te kunnen loggen bij verschillende overheidsdiensten.
-
Ik zie gegevens die niet kloppen, wat moet ik doen?
-
Kunnen er aanpassingen worden gedaan op de Gebruikersvoorwaarden Elektronische Toegangsdiensten?
Deze voorwaarden zijn van het Afsprakenstelsel Elektronische Toegangsdiensten en vallen onder het beheer van BZK en niet van Z login.
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Kan ik korting krijgen?
Leden van bepaalde brancheverenigingen kunnen bij ons met korting eHerkenning aanvragen.
-
Hoe kan ik voor een fiscale eenheid inloggen bij de Belastingdienst?
Om namens een fiscale eenheid in te loggen op Mijn Belastingdienst Zakelijk heeft een eHerkenningsmiddel nodig op niveau 3.
-
Kan er worden ondertekend met een digitale handtekening?
Voor eHerkenning is een handgeschreven “natte” handtekening of een handtekening gezet middels een gekwalificeerde elektronische (digitale) handtekening.
-
Alles over de berichtenbox van Z login
Z login heeft een berichtenbox gelanceerd in de beheermodule op Mijn Z login. Hier leest u daar alles over.
-
Waar moet ik aan denken bij het uitgeven van een algemene bevoegdheid?
Denk goed na over het uitreiken van een algemene bevoegdheid. Lees hier meer.
-
Hoe kan ik inloggen met eHerkenning voor bewindvoerders?
Voor meer informatie en vragen voor bewindvoerders om in te loggen met eHerkenning verwijzen wij u graag naar de Belastingdienst.