Facturatie
-
Ik krijg een factuur voor eHerkenning van Unifiedpost, klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van Unifiedpost Group.
-
Hoe vraag ik compensatie aan voor mijn eHerkenning?
Compensatie aanvragen voor het beperkte eHerkenning 3 Belastingdienst kunt u doen op de website van het RVO.
-
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
Kan ik het e-mailadres wijzigen waar mijn factuur heen wordt gestuurd?
Ja dat kan eenvoudig in Mijn Z login.
-
Hoe geef ik een automatische incasso af of wijzig ik het rekeningnummer?
Het afgeven van een automatische incasso, of het wijzigen van het rekeningnummer kan in Mijn Z login. Heeft u hier geen toegang toe? Dan kan het via deze SEPA machtiging.
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
-
Wat is Banqup?
Banqup is dé digitale link tussen ondernemers en uw boekhouding en een overzichtelijke plek om uw facturen te verzamelen en in te zien. Als extra service voor onze klanten bieden wij u een account aan bij Banqup.
-
Kan ik het abonnement ook laten incasseren in plaats van over te boeken?
Dit kan gedaan worden in Mijn Z Login, of via een SEPA machtiging.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
Op het moment dat u de aanvraag getekend aan ons toestuurt gaat u akkoord met alle bijbehorende kost...
-
Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?
Als u beheerder bent namens uw organisatie, kunt u gemakkelijk het abonnement type van een Gebruiker...
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?
Wanneer de eerste poging tot automatische incasso is mislukt ontvangt u van ons een herinnering. Dez...