Facturatie
-
Ik krijg een factuur voor eHerkenning van ZET solutions, klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Z login is onderdeel van ZET solutions B.V..
-
Kan ik een kopie van de factuur krijgen?
Op onze website kunt u eenvoudig een kopie van uw factuur aanvragen.
-
Ik wil graag een inkoopnummer op de factuur. Hoe doe ik dat?
Dat doet u eenvoudig via onze website.
-
Kan ik de tenaamstelling op de factuur wijzigen?
Ja dat kan eenvoudig via onze website.
-
Inzicht in uw abonnementstype
Als Beheerder heeft u de mogelijkheid om het abonnementstype van een gebruiker in te zien en aan te passen in de beheermodule op Mijn Z login.
-
Ik heb mijn eHerkenning nooit geactiveerd, waarom ontvang ik een factuur?
De identificatie en activatie van het middel staan los van de oplevering van het middel. Zodra wij het abonnement hebben opgeleverd, gaan wij ervan uit dat u de factuur voldoet.
-
Hoe wijzig ik het abonnement type voor een gebruiker?
Als u beheerder bent namens uw organisatie, kunt u gemakkelijk het abonnement type van een Gebruiker...
-
Ik heb een herinnering ontvangen voor mijn factuur, wanneer wordt deze afgeschreven?
Wanneer de eerste poging tot automatische incasso is mislukt ontvangt u van ons een herinnering. Dez...
-
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens inzien en wijzigen?
Als Beheerder kunt u in de beheermodule op Mijn Z login eenvoudig uw facturatiegegevens inzien en wijzigen. Hier leest u daar meer over.
-
Hoe kan ik een bedrijf toevoegen aan bestaande facturatie-afspraken?
De Beheerder ervoor kiezen om de facturering van het nieuwe bedrijf aan te sluiten op bestaande facturatie-afspraken of specifieke betaalvoorwaarden die gelden voor een ander bedrijf waarmee hij al is gekoppeld.