Antwoord

English version below

Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:

  1. Een actieve beheerder kan in Mijn Z login controleren naar welk mobiele nummer en e-mailadres de activatie mail is verstuurd. Als dit e-mailadres of mobiele nummer niet klopt, kan de beheerder dit voor activatie nog aanpassen. Dit kan de beheerder doen door de activatiecode nogmaals in te voeren, waardoor u de mail of SMS opnieuw kunt versturen. Is er geen actieve Beheerder neem dan contact op met onze Customer Service.
  2. Als het e-mailadres correct is, controleer dan de ongewenste mail en de spambox. Het kan zijn dat de mail door uw mailprogramma geplaatst is in de folder “spam” of “ongewenste mail”. Als u hulp nodig heeft met het controleren van uw webmail, neem dan contact op met uw eigen e-mailprovider.  Als u de mail nog steeds niet kunt vinden of het mobiele nummer van een beheerder moet voor activatie gewijzigd worden, neem dan contact met ons op.
  3. Is het 06 nummer correct doorloop dan de volgende stappen:
  • Maak de sms-inbox helemaal leeg.
  • Zet de telefoon helemaal uit.
  • Haal de simkaart 15 minuten uit de telefoon.
  • Start hierna uw telefoon opnieuw op.

 

I want to activate my eHerkenning token, but I am not receiving an e-mail or text message. How do I solve this? 

If you do not receive an e-mail or text message to activate your eHerkenning, we recommend these 3 steps: 

  1. An active administrator can check in My Z login which mobile number and e-mail address the activation e-mail was sent to. If this e-mail address or mobile number is incorrect, the administrator can still change it, before activation. The administrator can do this by re-entering the activation code, allowing you to resend the e-mail or SMS. If there is no active administrator, please contact our Customer Service. 
  2. If the e-mail address is correct, check your junk mail and spam folder. Your e-mail program may have placed the e-mail in the “spam” or “junk mail” folder. If you need help checking your webmail, please contact your e-mail provider. If you still cannot find the e-mail or the mobile number of an administrator needs to be changed for activation, please contact us. 
  3. If the mobile number is correct, follow these steps: 
  • Empty your text message inbox completely. 
  • Turn off your phone completely. 
  • Remove the SIM card from the phone for 15 minutes. 
  • Then restart your phone. 
Is uw vraag beantwoord?