Antwoord

U heeft een e-mail ontvangen met de melding dat er een bericht voor u klaarstaat in de berichtenbox van Z login, maar u ziet het bericht niet terug na inloggen. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

1. U bent ingelogd met een ander account dan waarvoor het bericht bestemd is
Wanneer meerdere inlogaccounts aan één e-mailadres zijn gekoppeld, kan het zijn dat u bent ingelogd met een ander account dan waarvoor de melding bedoeld was.

Wat kunt u doen: Gebruik de optie ‘Gebruikersnaam vergeten’ op de inlogpagina van Z login. U ontvangt dan een overzicht van accounts die aan uw e-mailadres zijn gekoppeld. Controleer vervolgens de berichtenbox door bij het juiste account in te loggen.

2. Meerdere gebruikers delen hetzelfde e-mailadres
Als meerdere gebruikers of beheerders hetzelfde e-mailadres gebruiken, is het mogelijk dat de melding niet specifiek voor uw account is bedoeld.

Advies: Wij adviseren om elk Z login-account te koppelen aan een uniek e-mailadres. U kunt dit aanpassen via de profielinstellingen in de beheermodule op Mijn Z login.

3. De notificatie is intern doorgestuurd
In sommige gevallen wordt de notificatie binnen uw organisatie automatisch doorgestuurd naar een ander e-mailadres. Dit kan ertoe leiden dat de melding u bereikt, maar het bericht niet in uw account klaarstaat.
Overleg met uw systeembeheerder of er automatische doorstuurregels of groepsmailadressen in gebruik zijn. Mogelijk kan de systeembeheerder meer inzage geven in deze interne instellingen.

Alles over de berichtenbox

De berichtenbox is ontwikkeld om u op een veilige en vertrouwde manier op de hoogte te brengen van eventuele wijzigingen in abonnementen en ketenmachtigingen.Om te voorkomen dat u berichten mist, sturen wij u eenmaal per week een notificatie als er ongelezen berichten voor u klaarstaan. Hier leest u alles over de berichtenbox.

Is uw vraag beantwoord?