Antwoord
Als u geen e-mail of SMS ontvangt om uw eHerkenning te activeren, dan raden we deze 3 stappen aan:
- Een actieve beheerder kan in Mijn Z login controleren naar welk mobiele nummer en e-mailadres de activatie mail is verstuurd. Als dit e-mailadres of mobiele nummer niet klopt, kan de beheerder dit voor activatie nog aanpassen. Dit kan de beheerder doen door de activatiecode nogmaals in te voeren, waardoor u de mail of SMS opnieuw kunt versturen. Is er geen actieve Beheerder neem dan contact op met onze Customer Service.
- Als het e-mailadres correct is, controleer dan de ongewenste mail en de spambox. Het kan zijn dat de mail door uw mailprogramma geplaatst is in de folder “spam” of “ongewenste mail”. Als u hulp nodig heeft met het controleren van uw webmail, neem dan contact op met uw eigen e-mailprovider. Als u de mail nog steeds niet kunt vinden of het mobiele nummer van een beheerder moet voor activatie gewijzigd worden, neem dan contact met ons op.
- Is het 06 nummer correct doorloop dan de volgende stappen:
- Maak de sms-inbox helemaal leeg.
- Zet de telefoon helemaal uit.
- Haal de simkaart 15 minuten uit de telefoon.
- Start hierna uw telefoon opnieuw op.