Antwoord

Een Beheerder kan een nieuwe gebruiker toevoegen in de beheermodule op Mijn Z login.

Hier leest u hoe een Beheerder dit stapsgewijs kan doen:

  1. Klik op de knop Voeg toe. Gebruiker of Beheerder toevoegen in de beheermodule op Mijn Z login 
  2. Kies op welk betrouwbaarheidsniveau er een EH middel aangevraagd moet worden. De beheerder kan nooit een middel aanvragen dat hoger is dan het eigen niveau.Gewenste niveau van de Gebruiker kiezen in de beheermodule op Mijn Z login
  3. Kies welke rol er aan het nieuwe EH middel gekoppeld moet worden; Beheerder of Reguliere gebruiker.
  4. Vul de persoons- en ID gegevens in van de persoon die het nieuwe EH middel gaat gebruiken.
  5. Voeg een kopie van het opgegeven identiteitsdocument toe ter controle van de ingevoerde gegevens.

Heeft u nog geen eHerkenning, dan kunt u gemakkelijk eHerkenning aanvragen.

Is uw vraag beantwoord?