Vragen en antwoorden
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Uw wachtwoord kunt u snel via de website opvragen. Na ingave van uw gebruikersnaam krijgt u in uw e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
-
Waarom kan ik niet meer inloggen met eHerkenning niveau 1?
Dit komt omdat eHerkenning niveau 1 niet meer voldoet aan de gewenste veiligheidseisen die de overheid als voorwaarde stelt om in te kunnen loggen bij verschillende overheidsdiensten.
-
Wie dient de aanvraag te ondertekenen?
Iedere aanvraag (of wijzigingsverzoek) moet worden ondertekend door een of meerdere bevoegden.
-
Nieuwe activatielink versturen via Mijn Z login
-
Hoe is de communicatie omtrent incidenten en beschikbaarheid ingeregeld bij een security incident?
Communicatie met betrekking tot incidenten wordt telefonisch of per mail met de betrokkenen gedaan.
-
Is er een spoedprocedure om eHerkenning aan te vragen?
Als u via onze spoedprocedure uw aanvraag voor 14:00 op een werkdag upload, dan kunt u de volgende werkdag al een actief eHerkenningsmiddel in bezit hebben
-
Kan Z login akkoord gaan met een verwerkingsovereenkomst van een klant?
Nee, de verwerking van persoonsgegevens wordt gedaan onder de voorwaarden van eHerkenning. Meer informatie vindt u op de website van het afsprakenstelsel.
-
Kan ik mijn tussenpersoon machtigen?
Dat kunt u doen in de Beheermodule. Zowel, u als uw tussenpersoon hebben hiervoor eHerkenning niveau 3 nodig.
-
What is the reason extra costs are charged for eHerkenning for foreign organizations?
-
Welke interne processen, ondersteunend aan security, zijn geïmplementeerd?
We zijn gecertificeerd volgens ISO 27001 voor informatiebeveiliging en hebben de controles van deze norm geïntegreerd in ons managementsysteem.